omA KOPPA

omA KOPPA

Terracotta kevättakki




Takasivu, taka, etu + alakaulus, 
alavara, etusivu, yläkaulus...
ylähiha, alahiha...Huh!



Aloitin kokoamisen
etusivukappaleista.



Taka.



Kyllä, 
tämä on gollegekangasta :)



Ja kyllä, 
kangas on väärinpäin :)



En laittanut tukikankaita.




Enkä ommellut vuoria.

Halusin takista rennon ja mukavan :)


Hihat vielä....!?




Töks ja virk*



X X X...



Ainakin 7 kierrosta...
ennen viimeistelykerrosta.



Toinenkin vielä?!



Nappia vaille valmis kokonaisuus.



Sen löytäminen ja ompeleminen 
saattaa kestää mulla syksyyn saakka ;)




6 kommenttia:

  1. Laitapas mulle osoittees, mä luulen, että mulla on nappi (itse asiassa kaksikin) jotka vois olla just eikä melkein :)
    punatukanposti(at)gmail.com

    VastaaPoista
  2. Vitsit sä olet tehokas! Itselläni mielisi kovastikin virkata isompia projekteja, mutta viimeksi huomasin, että käsi tuli kyynärpäästä kipeeksi. Harmi. Neuloessa se ei rasitu, mutta sain mekon kuitenkin virkatuksi, jonka piti valmistua kesäksi:) Sulla on niin valtavan hienoja ideoita, että innolla kurkin aina, mitä seuraavaksi olet tekaissut!

    VastaaPoista
  3. Wau! Virkatut hihansuut kruunaavat koko komeuden! :)

    VastaaPoista
  4. Oi että on hiano kokonaisuus. Ja olen aina sitä mieltä, että terracotta on ihan liian aliarvostettu väri. Itse olen aina fanittanut. (:

    VastaaPoista